söndag 14 juni 2009

Märtha Lousie

En av fördelarna med att ha Allers som arbetsgivare är att man har fri tillgång till alla förlagets tidningar. Så för er mindre lyckligt lottade tänkte jag dela med mig av två av ett gäng små godbitar från senaste numret av Svensk DAM. Det är en serie bilder som Norges prinsessa Märtha Louise låtit ta av sig själv. Hon har alltså själv tänkt ut idén, sedan köpt kläder och annat som behövts för att genomföra den och slutligen hyrt in en dyr fotograf för att göra slag i saken. Det jag tycker är värt att ha i åtanke är just "jag tänkte mig kanske någonting i den här stilen"-ögonblicket.



Det här, det är resultatet av riktigt mycket pengar, riktigt mycket tid och en riktigt, riktigt, RIKTIGT osund relation till artisten Enya.

3 kommentarer:

Grewdahl sa...

för att inte nämna den osunda relationen till den stakars öket. varför håller hon den i svansen???

Sophix sa...

jag vill se bilden efter, den när hon åker på en riktig jävla spark.

Murre sa...

Enya rules and you know it!
Majsan