onsdag 19 maj 2010

Fråga till Lund


Det finns en sak jag undrar och det är varför Jan-Öjvind Svahns huvud innehåller så många ansikten. Skägghakan, "svulst"-hakan, alla olika glasögon, men framför allt att alla dublettdrag ligger lite överlappande som när man ser dubbelt. Överhettningen som måste uppstå i en flugas hjärna när det där dyker upp i synfältet, den återhämtar man sig inte ifrån tror jag.

Vill även meddela att jag startade ett Twitterkonto i dag (!). Det började bli löjligt att inte ha ett när mina internetbokmärken innehåll 15 personers konton. Eftersom jag bara har en 3-4 åsikter per år lär den bli riktigt dåligt uppdaterad, men om någon är intresserad:

http://twitter.com/jonas_ad

I nuläget har jag en follower, en "Pro-life, libertarian/conservative, father of 3 (one due in June). Love God and family. Interested in sports and computers", alltså exakt en sådan person man vill ha ska ha en Google alert på ens namn.

Så, då finns det inte mycket annat för mig att göra än att sätta punkt för det minst ungdomliga blogginlägget som har publicerats på internet.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker mig även se en liten fitt-haka, den är icke att förglömma.

Jonas sa...

letar man kan det nog finnas en penis där också. en hermafrodithaka

30+ sa...

Här har du bloggat (nåja) i ett helt år utan att jag haft koll på det. Jag som trodde du lagt ner. Min måndag är räddad!

Nu får jag väl skaffa Twitter också, som någon annan 23-åring.

Rickard sa...

man blir yr av att försöka fokusera på ett centrum i det här ansiktet... det finns inte, det flyter omkring, vill inte fixera.

Stina sa...

Hahaha!! Jag älskar din blogg, den är så sjukt kul :D