söndag 17 oktober 2010

TV4


Det här är vad Hans Fahlén ville skulle synas på vimmelbilden från TV4:s 20-årsjubileum – en överkroppsbild av två läckra mediemän som "har allt". Det måste därför ha varit en så oerthört tråkig överraskning dagen efter när även den här lilla hemligheten kom med i bild:



Samma kväll demonstrerade han även ett annat David Blaine-slugt knep för att lura besökarna på finest.se, allt enligt den felfria logiken "jag ser kort ut när jag här böjer på knäna, alltså kan ni själva räkna ut att jag förmodligen är normallång i vanliga fall".





Just därför kan vi gott alla göra det här till minnesbilden vi låter få fäste av hans uppenbarelse.





11 kommentarer:

Anonym sa...

Det konstigaste med den kvinnan är att hon ser precis ut som mannen som hade hennes jobb tidigare. Första gången jag såg Carita trodde jag att det var han.

fred sa...

För oss som inte får in Stockholms-sändingarna, kan inte nån göra en lika som bär?

Tjännel Tänn sa...

Skön sågning.
Men det hade varit kul att veta vilka du gillar att se på TV (att de i så fall inte jobbar på TV4 har framgått med all önskvärd tydlighet...).

MF sa...

Fantastiskt, Jonas. Jag dör.

Empa sa...

Som alltid fantastiskt skrivet. Trodde för övrigt att Hasse var Bruce Willis på den övre bilden. Lika som bär.

Mjau sa...

Smäller av. Ok att länka från sin blogg?

Myaraq sa...

Du är så vass. Jag vill liksom bli som du.

Anonym sa...

"kvinnor som känner sig intressanta när de stavar drycke te 'thé'". Kärlek.
Carita är ju grym ju.

Jonas sa...

Tjännel Tänn: helt sant! nu gjorde jag ett inlägg om en dokumentär för att balansera upp det här

Anneli sa...

Lik som ett bär - pigan Lina i Katthult.

Anonym sa...

Jaaaa, jag har tänkt exakt samma sak! Hahaha! Och som Anonym högst upp sa 'Det konstigaste med den kvinnan är att hon ser precis ut som mannen som hade hennes jobb tidigare'.