lördag 19 mars 2011

Ögonblick ur Så ska det låta-premiären




David Brentsk Every breath you take c/o Tommy Ekman.






Här kan ni nog tänka er att det just hade fyrats av en riktig fräcking om medlemmarna i Styles "egna klädstyle".




Varför inte ärligt talat.




Det är otroligt egentligen hur mycket är möjligt att jaga igång ett så mosigt gammalt köttstycke.




Homosexuella människor var där.







Om det försiggick busstreck här?


Jag utsattes för det här för att jag var hemma sjuk, vilket inte är ursäkt, men det är något. Det var en otrolig föreställning. En mer taggad människa än Christer Sandelin under den timmen kan helt enkelt aldrig ha existerat. Men det mest chockerande: Peter Settmans skratt. Lyssna på detta, hur det ibland övergår i regelrätta gris- och andra bondgårdsdjurläten:

video

17 kommentarer:

Lisen sa...

Fantastiskt!

Eric sa...

Ja jäklar vilket rövgäng. Ge mig mina pengar tillbaka public service (som jag iofs aldrig betalt, men ändå).

Anonym sa...

ha ha! men sandelin går väl på droger? därav taggningen, antar jag.

Anonym sa...

Sandelin och tanten måste vara den värsta 'lika-som-bär' jag upplevt.

Jonas sa...

Du glömde bilden när Christer Sandelin gick fram till Alcazars piano, satte sig på knä och började tillbe dem med raklånga armar som svajade upp och ner. Fantastiskt vad vuxna människor kan ställa till med när de är uppspelta.

David sa...

Han måste må fruktansvärt dåligt den där Christer, han ställde sig upp och skulle ta över vid i stort sett varenda låt som spelades. Noterade ett gigantiskt spänne på hans svångrem också.

Skadu Skitai sa...

sjukt bra! fan jag gillade alltid Fredde Granberg bättre. Peter Settman kan jag tänka mig var en smörare i skolan...

Anonym sa...

Jag såg en förinspelad snutt på Svt- play, där tittarna hade ställt frågor till Style-killarna. Av denna att dömma så var det för väl att Christer hade dragit i sig lite uppåttjack till själva programimspelningen. Det var väl den som kickade in så där en tio minuter in i programmet vad det verkar.

Om Jenny sa...

åh jonas, kolla in när helena bergström försvarar colin i Debatt, finns på svt play fortfarande tror jag. det är amaze-balls....

Sus sa...

Ops...så nära att jag blev med här. Liiite mer till höger vid orkestern sitter jag nämligen.

Och Sandelin hade mer ADHD än du tror jag.

Sus sa...

Öh..och varför fick jag för mig att din blogg hette Jonas-ADHD?

Jonas sa...

jonas: haha, det såg jag inte ens. känner mig ändå tacksam över det så här med facit i hand.

om jenny: just! har tänkt att jag måste se.

Anonym sa...

hahahahahaha

aldrig länkat till en blogg på fejsbook så mycket. tack för att du finns

/Örnsberg

Ozjeppe sa...

Ja herrejävlar vilket bajsmög detta program är; inte för inte brukar vi hemmavid kalla det för "Så ska du plågas"...

Anonym sa...

örnsberg: tack!
/jonas

Anonym sa...

Haha underbart.

HMB sa...

!!!